Завдання до уроків. Для учнів 11 класу

ЗАВДАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

12.03-20.03.2020

Тема: Україна в період незалежності. ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ



06.04-24.04.2020




28.04


05.05


12.05


ЗАВДАННЯ ІЗ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

12.03-20.03.2020



Тематична контрольна робота

06.04-24.04.2020

Тема: Динаміка холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. (війна в Кореї, Карибська криза, війна у В’єтнамі та Афганістані)

Тема:Період розрядки в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 року. Від біполярного до багатополярного світу

Тема:Основні напрямки науково-технічної революції. Наукові відкриття кінця 20-21 ст.

30.04

Тема: Наукові зміни в соціальній структурі суспільства, якості життя людей

07.05

Тема: Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства

14.05
Тема:Основні тенденції в розвитку літератури





НАТИСНІТЬ ТУТ, ЩОБ ПРОЙТИ ТЕСТИ

У розділі розміщені тести ЗНО онлайн з історії України, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання.

Під кожним завданням у тестах з історії України ви знайдете посилання на опис правильного виконання завдання та схему його оцінювання.

Спосіб виконання всіх завдань у запропонованих тестах ЗНО онлайн з історії України максимально наближений до реального тесту, а форма відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.

Після виконання всіх тестів вам будуть надані правильні відповіді на всі завдання та розраховано ваш результат у тестових та рейтингових балах.

Після завершення тесту буде зазначено час, який ви витратили на його виконання. Ви можете завершити тест достроково натиснувши відповідну кнопку поряд із кожним завданням.

Також, за останнім посиланням у списку тестів на цій сторінці, ви можете відкрити повний список всіх тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з історії України. У цьому варіанті проходження ЗНО онлайн ви отримуєте правильну відповідь на кожне завдання відразу після його виконання.



УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ (1965-1985 рр.)

ПОЛІТИКО-ІДЕОЛОГІЧНА КРИЗА РАДЯНСЬКОГО ЛАДУ В УКРАЇНІ (СЕРЕДИНА 1960-х — ПОЧАТОК 1980-х РР.). КАДРОВІ ЗМІНИ В ПОЛІТИЧНОМУ КЕРІВНИЦТВІ УРСР. КОНСТИТУЦІЯ УРСР 1978 Р.

перегляньте відео:

Період 1964—1985 рр. в історії СРСР і УРСР дістав назву «застій». Генеральними секретарями ЦК КПРС у період «застою» були Л. Брежнєв (1964—1982 рр.), Ю. Андропов (1982—1984 рр.), К. Черненко (1984—1985 рр.). Першими секретарями ЦК КПУ були П. Шелест (1963—1972 рр.), В. Щербицький (1972—1989 рр.).

У керівництві УРСР існували дві лінії — націонал-комуністична (автономістська) представником якої був П. Шелест, і проімперська (централістська), представником якої був В. Щербицький. Перший секретар ЦК КПУ П. Шелест відстоював економічні інтереси України, підтримував розвиток української мови й культури, сприяв збереженню українських історичних і культурних пам’яток, став ініціатором запровадження Шевченківської премії.

Перший секретар ЦК КПУ В. Щербицький підпорядковував економічні інтереси України союзним потребам, сприяв русифікації, боровся з дисидентським рухом, намагався приховати Чорнобильську катастрофу, але водночас сприяв технічній модернізації легкої і харчової промисловості УРСР, розвитку культури й спорту. Посівши посаду першого секретаря ЦК КПУ, В. Щербицький здійснив кадрові зміни, протягом року звільнівши з партійних посад 37 тис. комуністів.

У 1977 р. була прийнята нова Конституція СРСР, а в 1978 р. — нова Конституція УРСР (конституції «розвинутого соціалізму»). УРСР залишалася союзною республікою у складі СРСР. Формально вища законодавча влада в УРСР належала Верховній Раді, вища виконавча влада — Раді Міністрів, а фактично перебувала в руках Комуністичної партії, «керуючої сили» радянського суспільства, яка визначала внутрішню й зовнішню політику держави. За Конституцією УРСР мала право на самовизначення, аж до можливості виходу із СРСР, однак механізм реалізації такого права не був визначений.

Політико-ідеологічна криза радянського ладу характеризувалася загостренням суперечностей в усіх сферах життя радянського суспільства.



СПРОБИ ЕКОНОМІЧНИХ РЕФОРМ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ 1960-Х РР.

На початку 1960-х рр. сповільнилися темпи розвитку промисловості й сільського господарства. З приходом до влади Л. Брежнєва була здійснена спроба економічних реформ, що дістали назву «косигінських» за прізвищем Голови Ради Міністрів СРСР О. Косигіна.



Незважаючи на суперечливість і непослідовність, господарські реформи дали позитивний імпульс розвитку економіки. У роки восьмої «золотої» п’ятирічки (1966—1970 рр.) випуск промислової про-дукції в УРСР збільшився на 50%, валова продукція сільського господарства — на 16,6%, національний дохід — на 30%.

Однак на початку 1970-х рр. внаслідок згортання економічних реформ і повернення до командних методів управління темпи зростання промисловості й сільського господарства почали падати. У 1970-х—1980-х рр. народне господарство України вступило в смугу системної кризи, причинами якої стали недосконалість радянської планової системи господарювання, збереження незмінною старої системи управління промисловістю та сільським господарством.

КУЛЬТУРА І ДУХОВНЕ ЖИТТЯ. РУСИФІКАЦІЯ. ОПОЗИЦІЙНИЙ РУХ

Характерними рисами культурного й духовного життя в роки «застою» стали ідеологізація (по-силення ідеологічного тиску на суспільство) та русифікація (висування на провідні позиції російської мови й культури, звуження сфери вживання української мови).

Відступ від ідеологічних догм, відстоювання традицій націнальної культури розцінювалися як прояви «буржуазного націоналізму» й «антирадянщини». Кращі представники української культури намагалися зберегти її самобутність і національний колорит.





Повернення брежнєвського режиму до методів сталінізму, відновлення жорсткого ідеологічного контролю над суспільними науками, літературою та мистецтвом, збільшення тиску на «інакомислячих» у період «застою» призвели до посилення опозиційного руху. Основними течіями дисидентського руху в Україні були національно-визвольна, правозахисна, релігійна.

перегляньте відео:

Дисиденти поєднували підпільну діяльність з легальними методами боротьби, якими стали видання й поширення матеріалів, що викривали і засуджували політику радянського режиму, листи-протести до керівних органів СРСР і УРСР, акції солідарності з іншими народами, що постраждали від тоталітарних режимів, створення правозахисних організацій.





Активізація дисидентського руху викликала репресії з боку радянського керівництва. У 1972 р. в Україні було заарештовано понад 100 правозахисників (В. Чорновіл, Є. Сверстюк, І. Світличний, В. Стус, І. Дзюба). У 1977 р. було заарештовано й засуджено на термін від 10 до 15 років керівників УГС (М. Руденка, О. Тихого), а до 1980 р. — більшість членів УГС. У таборах загинули В. Стус, Ю. Литвин, О. Тихий.



ПЕРСОНАЛІЇ



П.Шелест (1908-1996) – партійний та державний діяч. У 1957- 1962 – перший секретар Київського обкому, у 1963-1972 – перший секретар

ЦК Компартії України. Був членом Політбюро ЦК КПРС (1966-1972). За переконаннями Шелест був непохитним комуністом. Водночас він сприяв самоствердженню української нації, домагався паритету в економічних відносинах республіки в рамках союзної держави, врахування потреб України при економічному плануванні в Радянському Союзі, наголошував на необхідності національно-культурного, мовного розвитку українців. Унаслідок цього був запідозрений вищим керівництвом СРСР у недостатній лояльності, усунутий з посади першого секретаря ЦК КПУ і переведений до Москви одним із заступників Голови Ради Міністрів СРСР (1972). Водночас було розгорнуто різку критику його книги "Україна наша Радянська" за "недостатній інтернаціоналізм". Невдовзі Шелест був виведений із Політбюро і відправлений на пенсію.

В. Щербицький (1918-1990) – Політична кар'єра В. Щербицького розпочалася ще за часів Й. Сталіна в Дніпродзержинську наприкінці 40-х – у першій половині 50-х рр. У 36-річному віці його обирають другим, а через рік першим секретарем Дніпропетровського обкому партії. На цих посадах зарекомендував себе здібним організатором і господарником. 1961 р. його призначають головою Ради Міністрів УРСР. Принципова позиція В. Щербицького, його критичне ставлення до деяких хрущовських нововведень, крутий і непоступливий характер були не до вподоби М. Хрущову. Тому в 1963 році В. Щербицького повертають до Дніпропетровська. За часів Л. Брежнєва за активної підтримки московського керівництва в жовтні 1965 року знову очолює український уряд. У квітні 1971 року його обирають членом Політбюро ЦК КПРС. Зрозуміло, що присутність двох представників України в найвищому партійному керівному органі країни була явищем тимчасовим, що й знайшло своє конкретне підтвердження в травні 1972 року, коли В. Щербицького обирають першим секретарем ЦК Компартії України.

Термінологічний словник

«Застій»

період 1964—1985 рр. в історії СРСР і УРСР, що характеризувався кризою в усіх сферах життя радянського суспільства.

Номенклатура

склад службовців, призначених чи затверджених на посади вищими органами; панівний клас радянського суспільства, партійно-державне керівництво.

Дефіцит

перевищення видатків державного бюджету над прибутками, показник кризового стану державних фінансів, один із факторів розвитку інфляції.

Урбанізація

процес зростання кількості населення міст і посилення їхньої ролі в економічному й культурному житті суспільства.

«розвинений соціалізм»

радянська ідеологема, яка була вигадана та запроваджена у компартійній риториці з метою прікрити провалу історичної програмної цілі монопольно правлячої в СРСР КПРС — «збудови матеріально-технічної бази комунізму у СРСР до 1980 року

Русифікація

висування на провідні позиції російської мови й культури, звуження сфери вживання української мови.

«Самвидав»

неофіційне копіювання й розповсюдження нелегальної літератури, що викривала політику радянського режиму.

«тамвидав»

книги, які завозилися різними людьми з-за кордону

«конституція розвиненого соціалізму».

Конституція СРСР 1977 року — основний закон СРСР, прийнятий 7 жовтня 1977 року Верховною радою СРСР замість Конституції СРСР 1936 року. Ця конституція закріплювала однопартійну політичну систему (стаття 6). Увійшла в історію як «конституція розвиненого соціалізму».

Правозахисники

учасники дисидентського руху, які висували вимоги дотримання в СРСР основних прав і свобод людини, ознайомлення громадськості з Декларацією прав людини.


Тренувальні тести:

Україна в період загострення кризи радянської системи (серед. 1960-х поч. 1980-х рр.)
Тест 1
I.  Завдання  цієї  форми  складаються  зі  вступного  запитання  тА  чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.
1.  Як називалася політика, що заперечувала будь-яку спробу оновлення суспільства,  консервувала  існуючий  режим  наростання  кризи  радянського ладу?

Б  «застою»;
В  «пробудження»;
Г  «замороження».


2.  Фаза  суспільного  розвитку,  перехідна  між  соціалізмом  і  комунізмом в 1960–1970-х рр., отримала назву:

А  «квітучого соціалізму»;
Б  «оновленого соціалізму»;
В  «розвиненого соціалізму»;
Г  «здорового соціалізму».


3.  Як  називалася  партійно-господарська  верхівка,  яка  посідала  панівне становище в системі управління державою?

А  Авторитети;
Б  дипломати;
В  номенклатура;
Г  дисиденти.


4.  Історичний процес швидкого  зростання старих  і появи нових міст  та підвищення їхньої ролі в економічному і культурному житті суспільства називають:

А  мілітаризація;
Б  асиміляція;
Г  урбанізація.


5.  Демонстрація проти арештів української  інтеліґенції в київському кінотеатрі «Україна» відбулася у:

А  вересні 1965 р.;
Б  березні 1966 р.;
В  травні 1967 р.;
Г  січні 1968 р.


6.  Усунення П. Шелеста з посади першого секретаря ЦК КП України сталося у:

А  січні 1968 р.;
Б  березні 1968 р.;
В  квітні 1970 р.;
Г  травні 1972 р.


7.  Якого року відбулося оприлюднення «Листа творчої молоді Дніпропетровська»?

А  Травень 1967 р.;
Б  квітень 1968 р.;
В  жовтень 1968 р.;
Г  січень 1969 р.


8.  Директива колегії Міністерства освіти УРСР «Удосконалювати вивчення російської мови в загальноосвітніх школах республіки» була прийнята у:

А  квітні 1967 р.;
Б  січні 1972 р.;
В  жовтні 1978 р.;
Г  травні 1982 р.


9.  В якій області протягом 1972–1986 рр. зникла найбільша кількість сіл?


А  Сумській;
Б  Дніпропетровській;
В  Харківській;
Г  Полтавській.


10. Які нові міста з’явилися на території України в період з 1965 по 1980 рр.?
А  Нововолинськ, Артемівськ, Світловодськ, Слов’янськ;
Б  Вільногорськ,  Свердловськ, Енергодар,  Краматорськ;
В  Енергодар, Світловодськ, Нововолинськ, Вільногорськ;
Г  Світловодськ, Макіївка, Енергодар, Нікополь.
11. У яких містах України в 1971 р. було створено наукові центри?
А  Львові, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі;
Б  Полтаві, Черкасах, Вінниці, Рівному, Луганську;
В  Ужгороді, Тернополі, Житомирі, Чернігові, Миколаєві;
Г  Запоріжжі, Херсоні, Кіровограді, Сумах, Луцьку.
12. В яких містах України наприкінці 1970-х р. не залишилось жодної української школи?

А  Донецьку та Луганську;
Б  Криму та Одесі;
В  Києві та Харкові;
Г  Донецьку та Криму.


13. Хто з названих осіб у 1970-х рр. відповідав за здійснення  ідеологічної політики партії в Україні?

А  О. Ляшко;
Б  О. Ватченко;
В  В. Маланчук;
Г  В. Федорчук.


14. Першим секретарем ЦК КПУ у 1963 р. став:

А  М. Суслов;
Б  П. Шелест;
В  В. Щербицький;
Г  М. Підгорний.


15. Кінорежисер, який зняв фільм «Тіні забутих предків»:

А  С. Сміян;
Б  С. Параджанов;
В  А. Скибенко;
Г  І. Равицький.


16. Національно орієнтований напрям дисидентського руху представляли в Україні:
А  І. Бель, Г. Вінс, В. Романюк, Й. Тереля;
Б  М. Руденко, О. Бердник, П. Григоренко, Л. Лук’яненко;
В  І. Дзюба, В. Чорновіл, В. Мороз;
Г  Л. Танюк, І. Драч, М. Світличний, А. Горська.
17. П. Шелеста було усунуто з посади першого секретаря ЦК КПУ за:
А  «м’якотілість під час проведення хлібозаготівель»;
Б  «економічне  місництво  тА  потурання  українському  буржуазному націоналізму»;
В  «прояви націоналізму і сепаратизму»;
Г  «критику ідеї “розвиненого соціалізму”».
18.  Зміни в соціальному складі населення в України 1965–1985 рр. призвели:
А  до позитивних зрушень і сприяли розвитку суспільства;
Б  до  негативних  явищ  і  поглиблення  соціально-економічної  кризи в суспільстві;
В  до міжстанової боротьби в суспільстві і соціально-економічного занепаду;
Г  були незначними  і жодним чином не вплинули на соціально-економічний розвиток суспільства.
19. Радянське керівництво намагалося підвищити ефективність сільського господарства у 70-ті рр. масштабними заходами з:
А  меліорації та запровадження генетично модифікованих продуктів;
Б  меліорації та хімізації сільського господарства;
В  хімізації та запровадження фермерського господарства;
Г  застосування сучасної сільськогосподарської техніки.
20. У шкільній реформі, що була здійснена у 1984 р., наголос робився на:
А  трудовому навчанні;
Б  гуманітарних предметах;
В  природно-математичних предметах;
Г  економічних і суспільствознавчих предметах.
21. Прийняття Продовольчої програми  за часів правління Л. Брежнєвим свідчило про:
А  розквіт сільського господарства;
Б  занепад і кризу сільського господарства;
В  стагнацію (відсутність динаміки розвитку) сільського господарства;
Г  необхідність залучення іноземних інвестицій у сільське господарство.
22. Які наслідки мало створення каскаду гідроелектростанцій та штучних морів на Дніпрі у 70-х рр. ХХ ст.?
Сприяло видобутку дешевої електроенергії та створенню умов для розвитку меліоративного господарства;
Б  сприяло видобутку дешевої електроенергії та розвитку рибного господарства;
В  спричинило подорожчання електроенергії в інших областях;
Г  спричинило погіршення  екологічної ситуації  тА  загибель  історичних населених пунктів.
23.  Активізація опозиційного руху в Україні у 70-х рр. була пов’язана з тим, що:
А  Конституція СРСР та УРСР 70-х рр. передбачали право на свободу слова і зібрань;
Б  розпочалося  згортання  владою  процесу  десталінізації,  посилення русифікації;
В  західні держави почали активно підтримувати опозицію в СРСР;
Г  П. Шелеста зняли з посади першого секретаря ЦК КПУ.
24.  Прийняття Конституції УРСР у 1978 р. дала можливість України:
А  отримати право на вільний вихід зі складу СРСР;
Б  залишитись у складі СРСР без права отримати суверенітет;
В  отримати право на вихід з СРСР, яке мало лише декларативний характер;
Г  стаття  про  право  нА  вільний  вихід  УРСР  булА  взагалі  виключена з тексту Конституції.
II.  Завдання цієї форми  складаються  зі  спільного  вступного  запитання та  чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою.
25. Співвіднесіть поняття з їхніми визначеннями.
А  Ідеологізація
1  нестача певного виду товарів порівняно з потребами
Б  підписанти
2  твори, видані всупереч офіційним заборонам
В  самвидав
3  ті, хто підписувався під листами протесту на захист жертв політичних репресій
Г  дефіцит
4  нав’язування суспільству певних ідей з боку правлячої партії

5  особа, що не погоджується з панівною ідеологією.
26. Співвіднесіть дати з подіями.
А  Березень 1965 р.
1  схвалення Верховною Радою СРСР нової Конституції Радянського Союзу
Б  січень 1968 р.
2  пленум ЦК КПРС з питань розвитку сільського господарства
В  жовтень 1977 р.
3  проголошення Продовольчої програми
Г  травень 1982 р.
4  у журналі «Вітчизна» опубліковано роман О. Гончара «Собор»

5  усунення П. Шелеста з посади першого секретаря ЦК КП України.
27. Співвіднесіть  об’єкти  господарського  комплексу  тА  назви  областей, в яких вони розташовані.
А  Чорнобильська АЕС
1  Харківська
Б  Зміївська ТЕС
2  Миколаївська
В  Дніпрогес
3  Київська
Г  Южноукраїнська АЕС
4  Запорізька

5  Дніпропетровська.
28. Співвіднесіть прізвища діячів з фактами їхньої біографії.
А  М. Руденко
1  президент Академії наук УРСР
Б  Й. Тереля
2  лідер Української Гельсінської спілки
В  Б. Патон
3  головний редактор журналу «Український вісник»
Г  В. Чорновіл
4  лідер релігійних дисидентів

5  кінорежисер, що поставив фільми «Вавилон ХХ» та «Білий птах з чорною відзнакою».
29. Установіть  відповідність між  режисерами  та назвами  кінострічок,  які вони зняли.
А  І. Миколайчук
1  «Тривожний місяць вересень»
Б  Л. Осика
2  «Вавилон–ХХ»
В  Л. Биков
3  «Криниця для спраглих»
Г  Ю. Іллєнко
4  «У бій йдуть лише старі»

5  «Тіні забутих предків».
30. Установіть відповідність між напрямами дисидентського руху та  їхніми цілями.
А  Правозахисний
1  боротьба за національні інтереси українського народу
Б  національно орієнтований
2  відновлення діяльності УКГЦ та УАПЦ
В  релігійний
3  боротьба за незалежність України
Г  самостійницький
4  захист прав людини згідно з Гельсінськими угодами.
III. Завдання цієї форми складається з інструкції та чотирьох подій, які треба розташувати в правильній послідовності.
31. Розташуйте події в хронологічній послідовності:
А  у Києві відкрито палац культури «України»;
Б  у Києві відбулися ХХІІ (Московські) Олімпійські ігри;
В  демонстрація біля пам’ятника Т. Шевченкові в Києві;
Г  утворення Української Гельсінської спілки.
32. Розташуйте в логічній послідовності:
А  у Кривому Розі збудована найбільша у світі доменна піч;
Б  на Запорізькому автозаводі «Комунар» розпочато серійний випуск автомобіля «Запорожець-966»;
В  закінчено спорудження трансконтинентального газопроводу Уренгой–Помари–Ужгород;
Г  на Нікопольському заводі здано в експлуатацію найбільший у СРСР трубний цех.
33. Розташуйте у логічній послідовності:
А  В. Чорновіл підготував збірку матеріалів «Лихо з розуму» про арешти в Україні;
Б  перша хвиля арештів дисидентів України;
В  нові репресії проти української інтеліґенції;
Г  протест  139 діячів  культури України  проти  арештів  тА  утисків  української культури.
IV.  Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвищ  діяча,  назви  події  або  явища,  поняття,  року,  коли  відбувалася подія, або речення (залежно від вимог завдання).
34.  «…. Людина,  якА  відкрито  не  погоджувалася  з  існуючою  політичною системою, ідеологією».
Запишіть термін.
З яким періодом в історії України це пов’язано?
Назвіть  прізвищА  відомих  вам  діячів  які  брали  в  цьому  активну участь?
35.  «…через низький природний приріст населення, який у повоєнний період з року в рік знижується, у майбутньому п’ятиріччі можливості щодо  направлення  робочої  сили  за  межі  Української  РСР  різко  скоротились…
У  цих  умовах  виконання  завдання  з  переселення  на  Далекий  Схід і в Читинську  область,  встановленого  постановою  ЦК  КПРС  та  РМ
СРСР, більше ніж на половину здійснювались за рахунок високоіндустріальних областей, в т. ч. Донецької, Дніпропетровської, Харківської та Ворошиловградської… Враховуючи викладене, РМ УРСР вважає за можливе направити з республіки 2500 родин, по 500 родин щорічно…»
Про які події йдеться в цьому уривку?
Вкажіть хронологічні межі цього явища.
З якими територіями це було пов’язано?
36.  «Після демобілізації — інженер на коксохімічному заводі в м. Дніпродзержинську, з 1946 р. секретар парткому на тому ж заводі. З того часу постійно  перебував  нА  партійній  роботі.  З  1957 р. —  член  президії  та секретар ЦК КПУ. У 1961–1963 рр. — голова Ради міністрів УРСР, кандидат до президії ЦК КПРС. 1963–1965 рр. — перший секретар Дніпровського  обкому КПУ.  1965–1972 рр. —  знову  голова Ради міністрів УРСР. З 1966 р. — член політбюро ЦК КПУ та з 1971 р. — ЦК КПРС.
У 1972–1989 рр. — перший секретар ЦК КПУ».
Назвіть прізвище партійного діяча в Україні.
З якими періодом в історії України пов’язана його діяльність?
Назвіть, учасником яких подій він був.
37. Єдиний  метод,  який  повинен  був  використовуватися  в  літературі   1960–1980-х рр. й означав творче сприйняття й відображення світу .
Назвіть термін.
З якими подіями історії України це пов’язано?
Хто із політичних діячів був ініціатором запровадження цього методу?
V.  Завдання  відкритої форми  з  розгорнутою  відповіддю,  які  передбачають повну  відповідь  нА  запитання  або  творче  застосування  набутих  знань, умінь та навичок.
38. У чому полягалА  ідеологічна криза радянського політичного режиму? Чи можна було, на вашу думку, подолати цю кризу в рамках політичного ладу, закріпленого Конституцією 1978 р.?
39. Назвіть  складові  економічної реформи  другої половини  1960-х рр.  та визначте причини її провалу.
40. Дайте оцінку досягненням  і прорахункам у галузі народної освіти. Чи справді в цей час загальноосвітня школа переживала кризу?
41. У чому полягало  історичне значення діяльності українських дисидентів? Яке місце ви можете відвести їм в історії України?

ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПЛАТФОРМИ 

Немає коментарів:

Дописати коментар