Завдання до уроків. Для учнів 5 класу


ЗАВДАННЯ ІЗ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


12.03-20.03.2020






МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ

Що таке історія, або подорож у минуле



Виконати до 08 жовтня! Зайдіть за посиленням нижче: 

Історичний диктант



ПАМ'ЯТКИ ІСТОРІЇ

Ключові слова теми:

Про який витвір мистецтва буде йти мова? Розгадайте ребус:
Визначіть поняття "Пам'ятник" за допомогою хмаринки слів




Думка дослідника 

Пам’ятник привертає увагу, «примушує пригадати». Отже, пам’ятнику не обов’язково бути аутентичним, аби він міг функціонувати. Достатньо того, щоби він був правдоподібним. Поширеним є переконання, що будучи творами мистецтва та проявом творчого генія конкретного художника, пам’ятники ілюструють високий рівень культури. Таким чином, пам’ятник втілює ідею «Культури». Пам’ятник генерує почуття колективної приналежності. Незважаючи на те, хто є ініціатором встановлення пам’ятника — приватна особа, громада, держава, — після відкриття він не має власника, бо належить усім. Тому стає можливим символічно «ділитися» пам’ятниками нібито частками одного цілого, які схожі і водночас є різними.


Перегляньте відео «Гордість України. Тарасу Шевченку встановили найбільшу кількість пам'ятників у світі»  

перегляньте відео тут

- Чому, на вашу думку, Т. Шевченку встановлено пам’ятники у 35 країнах світу?

Немає коментарів:

Дописати коментар