Пригадайте, що означають терміни:
Комунікація -
Комунікація -
Спілкування -
Спілкування -
Інформація -
Інформація -
Завдання до виконання за бажанням:
Дізнайтеся, скільки часу ви витрачаєте на медіа за один день. А допоможе в цьому онлайн-тест з курсу VERY VERIFIED, що на платформі EdEra. Перейдіть за адресою verified.ed-era.com/ua/u1
Прочитайте с.98-99 підручника
Вивчаємо нові терміни:
Медіа (передавати)– способи і засоби (канали) передачі інформації, простір, який вони формують.
Медіа (передавати)– способи і засоби (канали) передачі інформації, простір, який вони формують.
Мас-медіа – способи і засоби (канали) передачі інформації для масового споживання в демократичному суспільстві.
Мас-медіа – способи і засоби (канали) передачі інформації для масового споживання в демократичному суспільстві.
ЗМІ – способи і засоби (канали) передачі інформації та впливу на маси в авторитарних (тоталітарних) суспільствах.
ЗМІ – способи і засоби (канали) передачі інформації та впливу на маси в авторитарних (тоталітарних) суспільствах.
Медіатекст – повідомлення, текст будь-якого медійного виду і жанру (фото, відео, звук тощо).
Медіатекст – повідомлення, текст будь-якого медійного виду і жанру (фото, відео, звук тощо).
Складники медіаповідомлення – джерело повідомлення, канал передавання, одержувач повідомлення.
Складники медіаповідомлення – джерело повідомлення, канал передавання, одержувач повідомлення.
Меседж – це найважливіша ідея, яку має винести реципієнт (споживач) із публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами.
Меседж – це найважливіша ідея, яку має винести реципієнт (споживач) із публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами.
Контент - це інформація, яку розробник складає самостійно або копіює з дотриманням чинного законодавства та яка направлена на кінцевих користувачів чи аудиторію.
Контент - це інформація, яку розробник складає самостійно або копіює з дотриманням чинного законодавства та яка направлена на кінцевих користувачів чи аудиторію.
Аудиторія - це публіка, соціальна спільність людей, об'єднана взаємодією з медіа, які володіють інформацією та доводять її до цієї спільності.
Аудиторія - це публіка, соціальна спільність людей, об'єднана взаємодією з медіа, які володіють інформацією та доводять її до цієї спільності.
Які комунікаційні (інформаційні) революції відбулися в історії людства
Вивчаємо нові терміни:
Громадська думка - це особливий стан масової свідомості, спільне розуміння громадянами значущих для них явищ, подій і процесів;
Громадська думка - це особливий стан масової свідомості, спільне розуміння громадянами значущих для них явищ, подій і процесів;
- це сукупність уявлень, оцінок і суджень, що їх поділяє більшість чи принаймні значна частина населення стосовно проблем, подій чи фактів дійсності в конкретній соціальній ситуації. Вона може бути в суспільства в цілому, в етнічної групи, у виробничого колективу чи якогось іншого соціального угруповання.
Реклама - популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
Реклама - популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
Інформаційна агенція ― спеціалізований установа, яка діє з метою забезпечення оперативною політичною, економічною, соціальною, культурною інформацією редакції газет, журналів, телебачення, радіомовлення.
Інформаційна агенція ― спеціалізований установа, яка діє з метою забезпечення оперативною політичною, економічною, соціальною, культурною інформацією редакції газет, журналів, телебачення, радіомовлення.
Інформаційне середовище — це сукупність технічних і програмних засобів зберігання, обробки та передачі інформації, а також політичні, економічні та культурні умови реалізації процесів інформатизації.
Інформаційне середовище — це сукупність технічних і програмних засобів зберігання, обробки та передачі інформації, а також політичні, економічні та культурні умови реалізації процесів інформатизації.
- це світ інформації навколо людини та світ її інформаційної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар