Світ інформації та мас-медіа. Комунікація, інформація, медіа. Поняття мас-медіа(медіа). Різновиди медіа (книга, преса, фото, радіо, кіно, телебачення, Інтернет, мобільний зв’язок) та їхній розвиток. Реклама. Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини

 

Пригадайте, що означають терміни:

Комунікація -

Спілкування -

Інформація -


Завдання до виконання за бажанням:

Дізнайтеся, скільки часу ви витрачаєте на медіа за один день. А допоможе в цьому онлайн-тест з курсу VERY VERIFIED, що на платформі EdEra. Перейдіть за адресою verified.ed-era.com/ua/u1


Прочитайте с.98-99 підручника

Вивчаємо нові терміни:

Медіа (передавати)– способи і засоби (канали) передачі інформації, простір, який вони формують.

Мас-медіа – способи і засоби (канали) передачі інформації для масового споживання в демократичному суспільстві.

ЗМІ – способи і засоби (канали) передачі інформації та впливу на маси в авторитарних (тоталітарних) суспільствах.

Медіатекст – повідомлення, текст будь-якого медійного виду і жанру (фото, відео, звук тощо).

Складники медіаповідомлення – джерело повідомлення, канал передавання, одержувач повідомлення.

Меседж – це найважливіша ідея, яку має винести реципієнт (споживач) із публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами.

Контент - це інформація, яку розробник складає самостійно або копіює з дотриманням чинного законодавства та яка направлена на кінцевих користувачів чи аудиторію.

Аудиторія - це публіка, соціальна спільність людей, об'єднана взаємодією з медіа, які володіють інформацією та доводять її до цієї спільності.


Медіа та інформація, яку вони поширюють. Типи контенту у медіа та ознаки різних типів інформації. Різниця між судженнями та новинами.


Які комунікаційні (інформаційні) революції відбулися в історії людства


Вивчаємо нові терміни:

Громадська думка - це особливий стан масової свідомості, спільне розуміння громадянами значущих для них явищ, подій і процесів;

  • це сукупність уявлень, оцінок і суджень, що їх поділяє більшість чи принаймні значна частина населення стосовно проблем, подій чи фактів дійсності в конкретній соціальній ситуації. Вона може бути в суспільства в цілому, в етнічної групи, у виробничого колективу чи якогось іншого соціального угруповання.

Реклама - популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.

Інформаційна агенція спеціалізований установа, яка діє з метою забезпечення оперативною політичною, економічною, соціальною, культурною інформацією редакції газет, журналів, телебачення, радіомовлення.

Інформаційне середовище це сукупність технічних і програмних засобів зберігання, обробки та передачі інформації, а також політичні, економічні та культурні умови реалізації процесів інформатизації.

  • це світ інформації навколо людини та світ її інформаційної діяльності.

Сучасна людина майже повністю формує свої смаки та уявлення про навколишній світ не з особистого досвіду, а за посередництвом мас-медіа, які часто моделюють ситуації і пропонують певні зразки поведінки.

Досить часто характер нашої поведінки залежать від конкретних медіа, яким ми надаємо перевагу

Ознайомтеся із переліком найбільш відомих світових інформаційних агентств

                                                                                                                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар